Ten Songs Sunday

Hellooooo

Even een Marcus Butler momentje, als er mensen zijn die dit lezen en hem kennen tenminste… Even vertellen wat ik allemaal heb gedaan sinds de vorige update. Niets bijzonders hoor, buiten dan dat ik naar de kapper ben geweest. Ik heb geen idee hoeveel centimeter ik eraf heb gedaan. Ik gok 10-15? Geen idee. Ik had niet echt erg lang haar, maar nu raakt het mijn schouders niet eens. Oké, als ik het stijl maak wel, maar dat is gewoon niet mooi bij mijn korte haar. Donderdag ging ik dus naar de kapper en ik vond het eerst écht niet mooi, maar nu, na een paar dagen valt het best mee. Vroeger stijlde ik mijn haar wel altijd, dus nu heb ik ook weer minder werk daaraan. Minder werk en luie mensen zoals ik gaan goed samen.muziek

Dus nu jullie dat random deeltje gelezen hebben, kan ik uitleggen wat dit bericht is. Ik ga niet zomaar 10 liedjes opsommen, dat is helemaal niet bijzonder. Ik ga mijn gsm erbij halen en dan kijk ik naar de meest afgespeelde lijst en post ik de eerste tien, want tien is gewoon het getal van deze site. Wow! Ik kwam er net achter dat ik in de klas ook het nummer tien heb, wat een toeval, wat een toeval. Ik was eerst van plan om dit iedere week een keer te doen, maar toen besefte ik dat ik gewoon heel erg lang dezelfde liedjes luister, dus doe ik het om de maand. Iedere maand komt dit dus op de eerste zaterdag van de maand, tenminste als ik het niet vergeet en de kans dat ik dat doe is groot… Ik doe mijn best!

Ohja, voordat ik begin. Waarschijnlijk zal er minstens één lied zijn waar  nightcore bijstaat. Nightcore betekent dat het lied sneller gaat en ook de ‘pitch’ (Hoe zeg je dat in het Nederlands?) Ach, als jullie het niet snappen, kan je op youtube een liedje dat je kent zoeken met ‘nightcore’ erachter en dan merk je wel wat ik bedoel 🙂

1. Ron Pope – A Drop In The Ocean. Ohgod, ik hou echt van dit lied en luister het écht zo vaak. Duh, anders staat het toch niet op één bij meest afgespeelde… Slim van me. Ohja! Ik ken het doordat Luke Hemmings, ja die dude van 5 Seconds Of Summer, het heeft gecoverd, heel lang geleden hoor, maar je kan het nog wel vinden als je het op youtube zoekt.

2. Shawn Mendes – Never Be Alone. Oké, om eerlijk te zijn, ik heb nog niet gekeken naar de volgende liedjes, maar ik gok dat er nog minstens een van Shawn bij zit, want ik luister gewoon heel vaak naar al zijn muziek.

3. Maroon 5 – Payphone (Nightcore). Ik vond vroeger payphone al een erg leuk lied, maar toen luisterde ik het zo vaak, dat het gewoon saai werd. Nu heb ik de nightcore versie ontdekt en vind ik het weer geweldig!

4. Shawn Mendes – The Weight. Ik ben een waarzegster. €5 per bezoek. Ik garandeer je niet dat mijn voorspellingen altijd uitkomen.

5. Ed Sheeran – Shirtsleeves. Ed Sheeran is geweldig.

6. Brent Rivera – Doubt Your Doubts. Ik weet niet eens meer hoe ik dit lied weer heb leren kennen, maar ik vind sommige delen best goed. Ja, inderdaad. Dat hoor je goed. Er zijn delen in het lied die ik gewoon niet zo goed vind.

7. Ed Sheeran – Afire Love. Ik luister teveel Ed Sheeran muziek.

8. Ed Sheeran – Drunk. Veel te veel.

9. Shawn Mendes – A Little Too Much. Oh god, ik ben echt zo een persoon die allemaal liedjes van dezelfde persoon tegelijkertijd luistert…

10. 5 Seconds Of Summer – Heartache On The Big Screen. Een minder bekend lied van hun, maar misschien is dit wel mijn lieveliingslied. Momenteel vast wel, aangezien het het enige is dat in mijn top 10 staat. Logica met Annelore.

Dit was het weer 🙂 Oh, voor de mensen die geen wordpress account hebben, jullie kunnen me vanaf nu ook volgen op Blogspot 🙂 Yay!

Oké, jullie moeten nu allemaal helemaal vanonder gaan kijken. Dan zien jullie alle widgets 🙂 Daar heb ik geen 5 uur aan gezeten terwijl ik moet leren voor een test voor een vak waar ik heel erg slecht in ben, fysica. Ik zou het trouwens leuk vinden als jullie dingen weten die mijn blog nog leuker kunnen maken, ik weet niet, ik ben nieuw hier en ik vind tips altijd leuk. Behalve als je het erg gemeen zegt, dan niet. Dit is het dan weer 🙂 Ik beloof niet dat er iedere dag een nieuw artikel komt, maar het is wel de bedoeling om daarnaartoe te werken. Als ik een hele maand elke dag een artikel plaats, krijgen jullie allemaal een lolly. Dat was niet serieus. Mijn lolly’s deel ik niet.

Doei! Annelore

8 gedachtes over “Ten Songs Sunday

  1. Leuk! Payphone was vroeger echt m’n jam haha. Zo te zien luister je wel veel naar Shawn Mendes. Ik ga naar het concert van Taylor Swift en in Amerika is Shawn Mendes het voorprogramma, hier dus niet 😦

    Like

Plaats een reactie